3 The Amanda Show-acteurs, vroeger en nu

Oh goosh, ik vond ergens op het internet The Amanda Show terug, dus ging ik alle acteurs eens opzoeken hoe ze er nu uitzien, wat een leuke veranderingen allemaal! xO

Ik deel mijn verbazing even met jullie:

* Amanda Bynes


Zie al die speldjes eens in haar haar! De kleurovergang van het haar is wel mooi op de 2de afbeelding, vind ik.

* Josh Peck


Oooh, is hij niet schattig geworden! En ook een stùk knapper btw :’)

* Drake Bell

Wat een lieve blik tegenwoordig! : D vroeger was hij trouwens ook wel schattig : )

Ik vind de verandering van Josh het leukst! Et vous?

x

One Response to 3 The Amanda Show-acteurs, vroeger en nu

  1. Iris says:

    Ja Josh echt veel beter nu!

Geef een reactie

