Who’s hotter? 1 Chace Crawford – Matt Dallas

Chace Crawford                                              Matt Dallas

Ik ben iemand die vertrouwd is met z’n gevoelens, maar deze keer weet ik echt niet voor welke hottie ik ga.. Chace straalt iets natuurlijks uit (een beetje naar de slordige kan toe, vind ik wel leuk) en bij Matt is het dan zo’n cutie face dat je denkt van DILEMMAAAA, Matt of Chace? Ik neig onbewust toch een beetje meer naar Matt, en jullie? (btw, Matt heeft gespeeld in de clip Thinking of you van Katy Perry en Chace Crawford is bekend als Nate Archibald uit Gossip Girl)

x

3 Responses to Who’s hotter? 1 Chace Crawford – Matt Dallas

  1. Pamela says:

    Oohh ik ga definitely voor Chase! He is way hotter.

  2. Babyshawty says:

    Meid ! IK ga voor chace crawford !
    he’s is sooooooooo freaaaaakinn h0tt

  3. lies says:

    Zeker weten Chace!

Geef een reactie

