Vraag & Antwoord 1: jullie antwoorden!

Vraag van de week

Wat verkiezen jullie eerder: Het koud hebben in je leuke outfit of het lekker warm hebben in je lelijke (of anders gezegd: niet zo goed gecombineerde) kleren?

x

8 Responses to Vraag & Antwoord 1: jullie antwoorden!

  1. lisa says:

    Zekerweten het koud hebben in een mooie outfit! Op school is het toch meestal warm :) En ik houd nou eenmaal van opgerolde mouwen ;)

  2. lisa says:

    Oh, ik heb trouwens nog ff voor je opgezocht waar die ring van is: Toch H&M ;)

  3. Cindy says:

    Het ligt eraan bij welke gelegenheid. Thuis zou ik het liever warm hebben, maar wanneer ik ergens naartoe moet kies ik toch liever voor het koud te hebben in een mooie outfit.

  4. sofie says:

    ik draag altijd koude kleren, liever koud dan lelijke kleding dragen!
    x

  5. Ilse says:

    haaa mijn benen vroren er gisternacht af toen ik met een panty-tje en peeptoes naar een feest ging.. toen wenste ik dat ik een eskimo suit had aangetrokken, haha.

  6. Kaoutar' says:

    heeii, yaseminnetje

    Je kan we interessant schrijven , nooit eraan gedacht een boek te beginnen ?? :O

    hmm, Ik kies koud en mooi, gwn ik kan er toch niet tegen als ik het te warm heb ;)

    x Kaoutarr

    • Yasemin says:

      Hihi, ik voel me nu vereerd x’)
      Jawel, wel aan gedacht, maar ik geraakte nooit verder dan 21 pagina’s xD
      Ja ik prefereer ook koud & mooi alhoewel ik zon leuker vind eigenlijk ;D
      xx

Geef een reactie

