Shoplog januari


Haha nu lijkt het net alsof ik geen hoofd heb bij de eerste maar bon.. Het shirtje kon ik echt niet laten hangen! (De legging ook niet btw ;p) Ze kunnen allebei feestelijk gedragen worden, maar ook gewoon casual, handig dus! En rechts heb ik trouwens een handdoek vast, hihi :$ geen nieuwe taillerok ofz.. n_n


Jammer dat ik die jeansbroek in een te grote maat heb gekocht :( ’t Is wel een mooie stof, dus ik doe het aan met een legging erin ofz, zo lijkt het niet XXXL (zoals op de foto) ik was trouwens 2 januari (slechte timing, begin solden!) naar Luik geweest, om de Primark eens een bezoekje te brengen (aa’) Ik had echt geen besef van datum en ging dus. Resultaat: een superlange file aan de kassa’s, lastig! De trui heb ik trouwens ook van de H&M uit Luik, die was lekker afgeprijsd.


Ik heb die parfum van mijn zus gekregen, omdat ze hem niet meer wou. Eerst vond ik hem vreemd, maar nu het me telkens een goed gevoel geeft als ik het opdoe, vind ik hem superspeciaal. (‘ll) Dat kroontje was trouwens oorspronkelijk gewoon voor de fun, maar wie weet doe ik het wel op bij carnaval. (Een dagje om gek te zijn, jeeej!)


De pantoffels zijn lekker zacht vanbinnen en zoooo schattig! Voordat ik ze kocht liep ik er wel 3 x langs, denkend of ik mijn luipaardpantoffeltjes zou vervangen door deze, mja, nu wissel ik regelmatig af om ze gelijke waarde te geven, haha. De sokjes zijn ook echt leuk! Supersupersuper patroon,niet?

De roze heb ik wel aan m’n zus gegeven, ik vind aardbeimilkshakekleur niet zo mooi. ;p

Foto’s zelfgemaakt, met gsm jammer genoeg.. Dit was het dan voor de shoplog van deze maand! (Denk ik) Ik maak voor de bijkomende aankopen wel nieuwe berichten als die komen.

x

One Response to Shoplog januari

  1. Cindy says:

    Je slofjes zijn echt super schattig!

Geef een reactie

