krokusvakantie ;3

Helloooo people : )

Ik heb eindelijk weer eens tijd om te ademen: ik heb een weekje krokusvakantie! Ik geloof er in dat ik dan meer zal werken aan fashionable zippers ; )
Ik ga niet op skivakantie, jullie wel?
Als ik geluk heb, ga ik naar Parijs met mijn ouders enz, woehoee =D
Als ik geen geluk heb, ga ik een paar keer shoppen met mijn vriendinnen :]
Wat doen jullie? Of hebben jullie geen vakantie?

x

2 Responses to krokusvakantie ;3

  1. xharmke says:

    Volgende week vrijdag heb ik vakantie! Dan ga ik naar Oostenrijk. Een hele week snowboarden!

  2. Kim says:

    Ik heb deze week vakantie, ik ga werken werken werken, vriendin komt hier logeren, huiswerk maken, met twee vriendinnen PO economie maken en dan weer huiswerk maken, en dan is de vakantie alweer afgelopen :'( Ik wilde eigenlijk nog gaan winkelen, maar er was geen één dag dat iedereen kon, dus dat gaat niet :s

Geef een reactie

