GETEST: Pure Calmille reinigingsgel

Helloo cuties, vandaag ga ik het hebben over de reinigingsgel Pure Calmille (verkrijgbaar in Yves Rocher).

Eigenlijk is het al bijna op, maar dat betekent niet dat ik hem niet mag reviewen natuurlijk, haha!
Geschikt voor alle huidtypen.
€5,50 / 200 ml

Het belooft:
Een intensief gereinigde, zuivere, gezonde huid door de onzuiverheden en make-upresten op een doeltreffende (hét woord om vrouwen te verleiden!) wijze te verwijderen.

Verpakking:
Lekker à la Yves Rocher, simpel, maar light. Niet opvallend en niet te vrouwelijk. Neutraal dus.. aan de positieve kant bedoel ik dan, hè! : )

Geur:
Supersupersuper ! Ik associeer de geur niet helemaal met de geur van kamillethee, maar het is wel iets in die aard! Je moet er in ieder geval van houden als je het lang wil gebruiken, anders word je ’t snel zat : ) Er staat trouwens op dat het product is gemaakt van een kamille-extract van biologische teelt. Ik had dat nog niet gezien/door, maar dat staat er dus degelijk wel op ;p

Gebruik:
Breng de reinigingsgel iedere ochtend en avond aan op een vochtig gezicht. Laat de gel schuimen, masseer uw gezicht licht en spoel de gel daarna af met veel water.

Tevreden?:
Het heeft een aangename geur, wat eigenlijk voor verwarring zorgt bij mij. Okee, het is een reigingsgel die mijn huid een piepkleinbeetje droog maakt (bij mijn ‘i‘-zone, nee, geen T, maar i, in mijn geval, haha), maar in feite wordt mijn huid al droog als ik douche (als ik mijn douche beperk tot 10 minuten niet, maargoed). Dus een ja, als ik er na mijn Pure Calmille dag/nachtcrème gebruik :) Btw, ik hou het niet zo lang vol om elke ochtend en avond mijn gezicht te reinigen, want ik gebruik een lekkere tonic die een werking heeft als een reinigingsgel ;p

Cijfer:
8,5/10

x

2 Responses to GETEST: Pure Calmille reinigingsgel

  1. Seyhan says:

    Het testen waard!
    Leuke review, Yasemin!
    xoxo

  2. gossiptimes says:

    goede review!

Geef een reactie

