Mijn favorieten! : )

Ik ben echt héél erg lang niet op de computer geweest, wow, ik ben er zelf van geschrokken ;p Normaal voel ik me ‘verplicht’ om op z’n minst op youtube muziek te beluisteren maar ik had al een anderhalve week niet gecomputerd!

Vrijdag ben ik geweest naar een feestje van de Artistieke kunsten in onze stad. Lekker gezellig was het daar trouwens : ) Ik stond heel eventjes buiten, onder een tentje, hoor ik opeens neerslag. Was echt vreemd, wat daarvoor scheen de zon en dan regende het opeens en opeens kwam er 3 seconden lang hagel! ;p En vandaag heb ik gewoon aan een schoolproject gewerkt met een vriendin, kwam er eentje niet opdagen en het ander meisje kon onmogelijk komen. ’t Werd uiteindelijk wel een leuke namiddag, maar we werkten het in 3 uur af! Ik hoop dat het het werken waard was ;p Later de dag heb ik een winkeltje bezocht in de buitenstad, ze hebben daar echt originele kleding! : ) Ik heb meteen een T-shirt gekocht, daar volgt wel een foto van binnenkort, in mijn shoplogbericht van de maand waarschijnlijk.

Nu ik er bij stil sta, merk ik dat ik deze maand helemaal niet ben gaan shoppen! Wel in de H&M, maar daar vond ik niks interessant deze keer. Ik vind ’t trouwens lastig dat iedereen rondloopt met H&M kleding dus heb ik me voorgenomen niets meer te kopen van de H&M, buiten basics xD I know, ik maak hier slechte reclame, but whatever.

Nuja, ik ga eens over naar het toppunt van mijn blog :’) Ik ga mijn favorietjes delen met jullie!

Mijn favoriete

site: girlscene.nl

boek: “Mooi! Voor minder”

looks: lookbook.nu

receptjes: http://foodgawker.com (Engels)

kledingwinkel: newyorker

personal webblog: http://www.leblogdebetty.com/ (Frans – Engels)

x

Geef een reactie

