Oh mein Gott!

Hebben jullie vroeger ook in Diddl gespaard? Ik was er echt zot op!

Op het einde van het 6de leerjaar ( groep 8 ) verkocht is ze blad per blad aan mijn buurmeisjes, haha. Voor een cent ofzo ;p Strange, hè?

Ik heb alleen mijn eerste Diddl verjaardagskaartje bijgehouden die ik van mijn broer had gekregen, in juni 2005 ofzo, woaahw. ;’) Ooit verkocht ik mijn spulletjes (zogezegde Diddl Cadeau Box, haha) op het internet, aan ongeveer €50, maar nu ben ik het eindelijk kwijt, en het was een grote doos, dus da’s eigenaardig! :’)

Wie weet heeft m’n pa die wel weggegeven aan een of ander meisje, stel je voor! Ik wou er allang van af zijn, net zoals mijn Fantasia boeken van Geronimo Stilton, die ik stiekem in 1 uur al uit had, maar dat niet durfde te zeggen tegen mijn pa omdat het anders geldverspilling geweest zou zijn ;pp

Nu ik het trouwens over boeken heb; ik moet een Engels boek hebben om daar later een review van te maken, voor Engels, weten jullie een boek, van minstens 60 pagina’s, maximum 100, of iets meer, zolang de letters maar niet piepklein zijn, dat ik snel kan vinden, in een boekenwinkel ofz, dat interessant is, met een tikkeltje drama, humor, liefde en mode? Echt spoéééédgeval! Over een week moet ik mijn review inleveren en ze had de opdracht al echt 2 maanden tevoren gegeven :$

Puh! May-dey! May-dey! PLEASE?!

x

One Response to Oh mein Gott!

  1. Angela says:

    Ik had het laatst net over diddl haha

Geef een reactie

