Tralalie tralalaa it’s monday.

Ik heb echt een hekel aan maandagen, vooral omdat ik dan een 8ste heb en dan eindig ik dus om 16u40, wat dus betekent dat ik rond 20 over 5 pas thuis ben.

En mijn leraar van Latijn durft meestal huiswerk van 1 uur te geven voor de dag erop, dat is dinsdag, maar aangezien ik het thuis voorbereid, is dat dus op maandag na 17:20, maar denk er dan ook aan om te eten en als ik gezond wil zijn, eet ik een hele maaltijd, wat er voor zorgt dat ik weer een halfuur kwijtraak.
Om 10 voor 6 denk ik dan aan een 2-minuutjes pauze, zit ik effe televisie te kijken, wat eigenlijk een pauze wordt van 10 minuten.
Om 6 uur heb ik zin om mijn rugzak voor de volgende dag klaar te zetten dus dan doe ik dat.
En nadat ik mijn tas heb bereidt, heb ik geen zin meer in mijn huiswerk, PUNT.

En en en ik heb morgen een ‘grote’ toets van Engels en oeeeeeeeeeeps, ik moet mijn huiswerk nog uploaden..

CONCLUUUUUSIE; huiswerk moet worden afgeschaft! Alsof een hel van 8u tot +- 15u/16u/17u niet genoeg is!

Ik was vorige week trouwens ziek, 3 dagen ofzo, dat is de reden waarom er woensdag geen blogbericht verscheen, excuses daarvoor, maar daar kan ik niets aan doen, hè! ;p

En idd, goed gelezen, ik ga een regelmaat beginnen om elke woensdagnamiddag een berichtje te posten! Fantastische, hè? Al zeg ik het zelf : )

x

One Response to Tralalie tralalaa it’s monday.

  1. Angela says:

    Dat is idd niet zo’n leuk begin van de week :(

Geef een reactie

