:|

Goood god.

Shock. It’s shocking. Ik weet niet of ik er om moet lachen of niet.

Maar ik vond het wel best grappig.

Tegerlijkertijd zielig.

Ik zou normaal gezien, vanuit mijn standpunt, en als de échte Yasemin nù niet geshockeerd zou zijn, heel hard lachen.

Het geeft me een vreemd gevoel om te zien hoe mensen dubbel kunnen spelen. Levend en niet levend. Real en op internet.

Ik voel me nu best krap hoewel ik daarnet happy was.

Ik hou me niet echt graag bezig met de problemen van andere mensen, maar deze keer is het wel erg.

Een meisje dat elke dag meer en meer wordt gekleineerd en in gedachten zelfs verdwijnt, terwijl ze zelf doet alsof er niets is gebeurd. Best shocking. Want ik dacht dat ze alle commentaar gewoon niet hoorde.

Nu snap ik waarom ze zo snel op haar tenen is getrapt.

PS: dit is net een mislukte column (’t gaat niet over mij ofzo hoor)

En dit moest er gewoon uit, sorry, beste lezeressen : )

Geef een reactie

