‘Cause I’m not gonna be anybody that I’m not

Een misschien wat onbekendere nummer van Katy Perry, aaaanschouw het liedje Box van Katy Perry : )

Ik kende het niet, maar ik zocht wat op van Katy Perry en ja ziehier ;p

De foto’s in het filmpje zijn trouwens origineel, net zoals Katy Perry zelf eigenlijk, haha. ;D

Btw; ik heb nu 2 weken vakantiee! Eindelijk rust, alhoewel.. Ik heb het deze keer wel wat drukker dan de vorige vakantie…

Afspreken, filmpje, blijven slapen bij vriendinnetjes, citytrip,  afspreken, gezichtsmaskertjes maken enz. ;D

I am sooo happy. Ik weet niet waarom juist, maar ik heb een drukke schema nodig om me op m’n gemak te voelen. * strange, isn’t it? *

x

Geef een reactie

