GEKOCHT: Moisturizing Lipstick n°25, Hema

Oh my god! Die kleur wilde ik al zo lang hebben! Ik vergat het eigenlijk gewoon telkens om het te kopen.

En vandaag twijfelde ik wel eerst omdat ik dacht dat het niet bij me zou staan, maar .. als je niet riskeert, weet je het niet, hè!

Ik hield het uiteindelijk 20 minuten uit en ging terug naar de Hema om m’n geliefde daar op te halen, haha.

***

***

Nu, hij past niet helemaal bij me, geeft me een soort van onnatuurlijke look,

aangezien ik geen mascara had opgedaan, maar ik blijf erbij; ’t is een mooi kleurtje.

Hij is echt superleeeeuk! ;D

Ik probeerde hem eerst gewoon uit en daarna met een dieproze glosje. Met het glosje er over heen vond ik hem eerlijk gezegd leuker, want als ik het  gewoon sober op doe, zie ik er zo’n keurig meisje uit.. Dat is een vreemd gevoel. Voor mij toch.

***

***

♥ Yasemin

3 Responses to GEKOCHT: Moisturizing Lipstick n°25, Hema

  1. Saliha says:

    Das een kei mooie kleur! <3 Hoeveel heeft die gekost?

  2. Pingback: Shall I move to #London? « Fashionable zippers

Geef een reactie

