Mini-ontdekkingen over mannen

“Pff, ben jij echt dom of scheelt er iets aan je DNA? Je begrijpt me echt ooit!”

We nemen sommige feiten even onder de loep ;D
Een beetje inspanning en alle vrouwen kunnen de gedachten lezen van de mannen, haha : D

*Mannen hebben een ander manier van denken. Ze delen alles in hun geheugen op in vakjes, terwijl het bij vrouwen niet zo is en alles samenhangt.. chaos. Een man kan hierdoor niet met een ander vakje bezigzijn als hij met een vakje bezig is.

*Mannen stresseren anders dan vrouwen; mannen praten er niet over terwijl vrouwen dan juist meer behoefte hebben aan praten. Een man wil zich dan ook bezighouden met iets wat hij graag doet: tuinieren, schaken..

*Vrouwen kunnen meerdere dingen tegelijk! Of omgekeerde stelling; mannen kunnen maar een ding tegelijk! De doorsnee man hoort niets als hij met al zijn aandacht de krant leest (eigenlijk wel grappig.. ik kan me het bijna niet voorstellen, maar ik merk het wel bij mijn pa ;p)

Yasemin

Geef een reactie

