Vaarwel paasvakantie 2010 :’)

Hee hallo smurfinnetjes n_n

Dit is mijn laatste blogbericht van de paasvakantie van dit jaar :(

Vreemd gevoel.
Op de foto rechts ziet mijn neus er trouwens dik uit. Is niet zo hoor, de proporties kloppen prima in het echt ;p Maar ik zat een gezicht te trekken “Hmm, neemt dit toestel nu een foto of niet?!” Dit dus als resultaat.

De muts had ik in de zomervakantie, euhm, rond 27 augustus (vorig jaar dus ;p, laaaang geleden) gekocht, van de H&M, €6,95, geloof ik. Ik heb dat roos gedoe er aan vastgezet, omdat het me wel leuk leek, ziehier het resultaaaat ;D *cheers* Het is de eerste keer dat ik vind dat een broche wél kan staan bij iets. Ik had vroeger leukere broches, ik weet niet wat er met ze is gebeurd, maar die dingen pasten dus werkelijk bij niks! Frustrerend gewoon.

Ohja, hebben jullie gehoord van de vulkaanuitbarsting in IJsland?

Neem me niet kwalijk, maar dit is de waarheid, ’t eerste wat ik dacht was; “Waaaaauw, coooooel.” *Okee stiekem vind ik het nog steeds een speciale verschijnsel*, ik denk niet dat jullie er ook zo over denken? ;p Er zijn nog steeds geen vliegtuigen in België die mogen opstijgen, geloof ik, ze gingen er een vergadering over doen en in het buitenland is het ook zo ongeveer.
De naam van de vulkaan was Ayjullajufjaa *ofzo* Ik kan het wel uitspreken als ik het zie, maar ik vergeet het wel steeds ;p En het tweede waar ik aan dacht was: super! Ik hoop dat er veel leraren op vakantie zijn en niet terug kunnen komen! xD Ik ben wreed, al meen ik het niet heus hoor. Wie weet zijn zij nu supernerveus omdat ze er zelf niets aan kunnen doen. Maar tja, ik ben en blijf een leerling, dromen kan toch geen kwaad?

♥ Yasemin

One Response to Vaarwel paasvakantie 2010 :’)

  1. Seyhan says:

    wees niet getreurd , binnen enkele maanden staat de grote vakantie voor de deur, dan kan je verder genieten hehehe

Geef een reactie

