Memory Test

Sommige mensen memoriseren beter en de anderen dan weer niet.

Wil je weten op welk punt van de schaal jij je bevindt?

Test het op http://www.faceblind.org/facetests/index.php
Het is Engels en je kan kiezen uit 3 verschillende testen, ik heb de eerste gedaan – daar had ik 93% – en bij de tweede had ik 92%, omdat ik er van de 30 maar 12 kende en er 11 kon raden :D

Hoeveel haalde jij?

♥ Yasemin

2 Responses to Memory Test

  1. gossiptimes says:

    grappig zou heb ook eens doen.

  2. Sunshine says:

    leuke test om te zien of je goed kan onthouden :)
    Mijn resultaten waren heel goed – ayiptir soylemesi- =)

Geef een reactie

