Reden 28-04 geen update..

Ik ging van dinsdag tot en met vrijdag op 4-daagse met school, dus kon ik woensdag niet bloggen.. was het helemaal vergeten te melden maandag – mja ik had geen tijd eigenlijk –

Ik had er helemaal geen zin in maar het viel echt goed mee. Sowieso dat ik mijn leeftijdsgenoten beter heb leren kennen.
Er waren 3 paviljoenen (= bungalows / huisjes) voor heel het derdejaar en er waren een paar bakfietsen, die eigenlijk bedoeld waren om spullen te vervoeren maar ze gingen daar in zitten :D Je moest ongeveer een kilometer stappen om naar het ander paviljoen te gaan maar dat was niet zo erg. (Al vonden velen van wel ;p)

Om terug te komen op die bakfietsen: man, wat een geniale uitvinding! ;p

Vriendin F. ging fietsen en ik, S. en K. zaten in de bak ;p En omdat er veel heuveltjes waren in de Hoge Rielen (plek waar we naartoe gingen), was er meer een sfeer dat we in een attractie waren ofzo haha :D

Veel activiteiten hebben we niet echt gedaan, we kregen veel vrij, wat een beetje verveelde, eerlijk gezegd.

Mijn huiswerk wacht op me.. In feite heb ik geen zin. En over een maandje eindexamens oh yeah. Endan 2 maanden zomervakantie! *positief denken*

Mijn vriendin K. vertelde me over Day Zero Project.. Ik had er al eerder aan gedacht om er aan te beginnen.. Heeft iemand tips voor me? Ik heb al gekeken op dayzeroproject.nl maar ik heb eigenlijk niet zoveel zin om er 101 te verzinnen ;p iemand die een bestaand document heeft van 101 ideeën?

Wat denken jullie van dit project? Zou jij er aan beginnen of toch liever niet?

♥ Yasemin

Geef een reactie

