Yesterday Yes a Day

All the photos are from Lookbook.

Hebben jullie ook zoveel zin in de zomer?

Jammer dat de zon ons niet gehoorzaamt. :(

♥ Yasemin

One Response to Yesterday Yes a Day

  1. Allison says:

    Nice pictures!
    Voor je examens: ik heb eerlijk gezegd nog niet echt veel geleerd (schaam schaam) en ze beginnen 17 mei al! Nu heb ik wel een methode hoe je het beste kan leren, tenminste; het helpt mij heel goed.
    Heb je het boek ‘The Secret’ ooit gelezen? Niet iedereen gelooft erin, maar ik heb het geprobeerd en ik moet zeggen; onbewust heb ik al veel dingen gedaan die te maken hebben met de aantrekkingskracht waar ze het in ‘The Secret’ over hebben. Zolang jij maar denkt ‘ik kan dit makkelijk leren’, zal je het ook makkelijk kunnen leren. Je moet het leren ook leuk houden: ‘al ik met economie klaar ben, mag ik een aflevering van SATC kijken’, je snapt het wel ;)
    & last but not least: houden aan je afspraken met jezelf. Ikzelf vind vooruit plannen fijn, maar ik houd me er maar 1 dagje aan; dus het heeft niet zo heel veel nut haha. Dus ik denk altijd maar: ‘ik kan alles in principe op 1 dag leren, dus ik kijk wel wanneer ik zin heb’. Dit werkt bij mij weer beter, beetje raar maar ieder zijn eigen ding toch haha.
    Maar waarom heb jij trouwens zo laat pas examens? Zit je niet in je eindexamenklas dan?
    xoxo

Geef een reactie

