Shoplogje van een tijdje terug

Een tijdje geleden, toen mijn gsm (en de pc) het nog super deed, had ik een paar foto’s getrokken…

Ik kon ze toen niet uploaden, dus zet ik ze nu op de website! ;D

***

rode strikjesring, SIX, €4,95

***

winkel in Duitsland, orsay ofzo ;p, €6,95 (denk ik?)

***

zwarte oversized trui, H&M, €13,95

-eigenlijk wel best lang geleden dat ik dit heb gekocht ;p-

Weinig voor iemand als mij maargoed, het was meer iets van “We zullen even gaan kijken naar de nieuwe collecties, voordat ik wegmoet.” Dus had ik snel wat gekocht ;p

♥ Yasemin

3 Responses to Shoplogje van een tijdje terug

  1. gossiptimes says:

    oeh leuke dingen!

  2. Siel says:

    die ring is super!

  3. Sunshine says:

    QUOTE: zwarte oversized trui, H&M, €13,95

    -eigenlijk wel best lang geleden dat ik dit heb gekocht ;p-

    zijde zeker da gij di hebt gekocht ? ik heb zo mijn twijfels.. “knipoog”

Geef een reactie

