How-to: create a sleeveless cardigan in 30″

oftewel in het Nederlands: Maak een mouwloos vest in 30 seconden.

Voor meer DIY-video’s kan je surfen naar haar website, giannyl.com of haar youtubekanaal GiannyL, persoonlijk vind ik haar video’s erg handig! Je krijgt echt zin om in stof te knippen als je haar ziet ‘ontwerpen’.

Al ben ik er niet aan begonnen.. Ik begon wel ooit aan een taillerok maar ik heb dat al een maand niet aangeraakt ;D

Ik had de tailleband al gestikt en daarna durfde ik de grote rokdelen niet aan elkaar te stikken, uit vrees dat het wordt verpest. ;p Ja hallo Yasemin, waarom bégin je er dan aan? I don’t know, ik wou het eens uitproberen.. ;p

Hebben jullie al veel ervaring met stikken/naaien/handwerk? n_n

♥ Yasemin

2 Responses to How-to: create a sleeveless cardigan in 30″

  1. gossiptimes says:

    mijn moeder doet dat altijd voor me :$

Geef een reactie

