Yeaah.

Blij. Ik ga mezelf verwennen.

Blij. Mijn fototoestel is bijna verkocht!

Blij. Ik ga eindelijk vrolijk studeren, straks, dankzij de zon! (zie volgende regel)

Blij. De zonnestralen komen mijn kamer binnen.

Blij. Die spiegels die in mijn kamer staan te wachten om aan de wand gehangen te worden, krijgen binnen de kortste keren eindelijk aandacht. ;p

Blij. Mijn kamer is nog steeds netjes (vroeger ruimde ik mijn kamer bijna nooit op, vanaf mijn 12,5 de eigenlijk al wat meer).

Blij. Mijn vriendin E. kwam gisteren langs, we hebben samen een beetje gestudeerd voor de examens (+veel gebabbeld..).

Blij. Ik heb deelgenomen aan de Grote New Look-wedstrijd, van 7 tot 29 mei 2010!

Blij. Over ruim 1 maand heb ik 2 maanden vakantie!

Blij. Ik heb supergemotiveerd om te studeren voor mijn examens!

Je suis très contente!

Hebben jullie ook zo’n vreemde buien als de zon schijnt? Dat je om het minste blij wordt bijvoorbeeld.. ;p

♥ Yasemin

Geef een reactie

