Heidi Montag? Mooier of.. toch niet?

Ik ben zo’n type meisje dat niet helemaal tegen plastische chirurgie is. Want stel dat je neus misvormd is, je er een trauma aan hebt, je een ongeluk hebt gehad of weet ik veel.

Maar dat je dan zegt in een interview dat “misschien gaf god me wel bewust extra’s gaf omdat hij wist dat ik het ging veranderen” vind ik echt niet kunnen. Beetje aan het fabuleren?
Dat is wat Heidi Montag zei in de interview.

Mijn mening hierover is dat je niet moet overdrijven in het “beter en beter en beter willen zijn”.
Oké, meestal is het zo dat diegene die steil haar hebben golvend haar willen en die dat golvend haar hebben plat, steil haar veeel leuker vinden en dat willen hebben. Ik zeg meestal.
Of meisjes met een bleke huid willen bruin worden..
Dit is de natuurlijk drang, in dat soort zaken overdrijf je niet zolang je niet téveel moeite doet. Maar vanaf het moment dat je iets van je lichaam 100% wil veranderen (en geen behoefte hebt aan een operatie; lees terwijl je gezond bent), begint de obsessie zeg maar. Je kan niet oneindig alles anders willen.
Er zijn genoeg redenen om je gelukkig te voelen, zonder jezelf te veranderen!  (zoek ze op ;p of Cosmogirl Issue 75, pagina’s 24-25 -> 75 gelukmomentjes, ontdek ze!)

PS: Heidi Montag haar operatie vond een tijdje geleden plaats, maar ik vond het nodig om mijn mening hierover te geven :’)

Zijn jullie voor of tegen plastische chirurgie? En wat vinden jullie van haar nieuwe look?

xoxo Yasemin

2 Responses to Heidi Montag? Mooier of.. toch niet?

  1. gossiptimes says:

    euhm nee, vind het niet mooier. ziet er zo nep uit.

  2. Eerlijk gezegd vind ik haar er echt niet meer mooi uitzien. Voor alle ingrepen wel, maar nu bah,echt nep! Wat spijtig is want als actrice heeft ze ergens wel een rolmodel voor jonge tienermeisjes. En eigenlijk is plastische chirurgie iets wat je enkel moet gebruiken wanneer er medisch iets verkeerd is of wanneer je er echt niet mooi uitziet.
    Mijn persoonlijke mening:)

Geef een reactie

