GETEST: Deligloss van Luminelle

Kleur lipgloss: Orange acidulé * 84

Ik ben over het laatst nog eens naar de Yves Rocher geweest en je raadt het al: ik moést iets kopen.

Ik heb ook een wenkbrauwpotlood gekocht, maar volgens mij ga ik die niet zo vaak gebruiken.. Niet dat ie slecht is hoor, maar het geeft een verkeerd effect..

€2,15 / 10 ml – 0,34 fl.oz.

Verpakking:

Een fruitige, zomerse verpakking, I like!

Geur:

Het heeft een zoete geur, ik ben er door geobsedeerd,
de geur alleen al zorgt ervoor dat ik ‘em thuis altijd op heb :)

Tevreden?:

Het heeft een leuke geur, geeft een natuurlijke shining
maar het blijft niet lang shining. Jammer voor deze gloss..
Enig minpuntje is dus dat je vaak moet bijglossen.. Maar dat nemen we er wel bij, hè meiden?

♥ Yasemin

Geef een reactie

