How-to: butterfly braids!

Ik heb het uitgeprobeerd en eerlijk gezegd is bij mij nogal fout afgelopen omdat ik niet zo’n lang haar heb als haar, en omdat het in laagjes is.. Een beetje messy look is wel leuk, maar als je veel laagjes hebt in je haar zou ik het niet aanraden..

Leuk of niet? Kan wel feestelijk staan ; )

// Edit // Ik ben van 26 mei tot 22 juni niet actief. Updaten zal er dus niet van komen, omdat ik me ga voorbereiden op mijn examens. Kijk gerust naar mijn oudere blogberichtjes via de categorieën boys, fashion, health & beauty, how-to etc..

Xoxo Yasemin

3 Responses to How-to: butterfly braids!

  1. gossiptimes says:

    haha grappig!

  2. Siel says:

    ik vind het wel leuk :)
    mogen ze altijd bij mij proberen!
    ik ben een beetje te lui om het zelf te doen xD

  3. Paris And London says:

    Nu wou ik dat ik lang haar had :P

    xxx

Geef een reactie

