Happy bdaaay to me :)

Jaaaaa, vandaag blaas ik 15 kaarsjes uit!

(Alhoewel… ik vier het eigenlijk bijna nooit met taart maar met pizza mja ;p)

En nu ga ik byeeeee

-sorry, ik kan nu geen lange blog schrijven, ik ga beginnen aan m’n Latijn te studeren, dinsdag start ik met de examens en jaaaa hoor, mijn eerste examen is Latijn o.O en de dag erop WISKUNDE! (pff dat wordt weer blijven als één van de laatstes, dus rond 13 uur weggaan.. pff 5 uur aan 1 stuk met ééééén pauze ertussen, ze zijn tegenwoordig zo zuinig met die pauzes..!) En ik snap mijn niet-stressen echt niet. Ik wou dat ik stresste, dan begon ik er tenminste eerder aan dan nu. ;p-

Ohja herinnering: Ik ben tot 22 juni nauwelijks actief. Je hoeft niet meteen weg te klikken hoor, ik heb ook oudere posts die interessant zijn! : ) Bekijk ze per categorie in het menuutje, rechts, of per maand.

xoxo Yasemin

Geef een reactie

