There’s one of you and one of me

made by Marie-José
3 Responses to There’s one of you and one of me

  1. Gossiptimes says:

    i like it!

  2. is dit zo’n medaillon? Goh stiekem wil ik dat wel om een fotootje van men dierbaren er in te steken. Zo heb ik ze altijd bij. Zal toch eens moeten op zoek gaan naar zoiets:)

    • Yasemin says:

      Ja inderdaad, ik zoek al heel m’n leventje lang naar zo’n medaillonkettinkje maar ik heb er nog niet echt leuke gezien :(
      Bij the french factory zie je wel vaak zulke dingen :] *google it :)*
      xoxo Yasemin

Geef een reactie

