Who’s hotter? 2 Ian Somerhalder – R’patz

What’s your opinion?

Ian Somerhalder                         Robert Pattinson

Hot or not? :D

Dit is Ian Somerhalder, het vriendje van Nina Dobrev, kwam ik pas achter, ik kende deze jongeman *klinkt plechtig ;p* wel al een tijdje, maar toen ik hem zonet ging opzoeken kwam ik op ‘girlfriend Nina Dobrev’, maarja, dat meisje kende ik ook nog maar van vandaag, mijn vriendin K. zei er vanmiddag wat over ;p Ian lijkt trouwens op een jongen van mijn vorige klas en hmm dat is niet echt een compliment maar ook geen belediging. De meeste meiden vinden Ian wel knap, dus ik dacht, dit is ter discussie, ik zet ‘em op fz :)

En tja tegenover Ian plaatste ik onze oude, maar toch vertrouwde Robert Pattinson, want daar heb ik nog niets over geschreven op mijn blog geloof ik! ;O Eclipse komt volgende week uit, btw, ja ik weet het, dé ultieme moment om Robertje in een blogberichtje te proppen : )

Xoxo Yasemin

6 Responses to Who’s hotter? 2 Ian Somerhalder – R’patz

  1. Gossiptimes says:

    oke miss ben ik nu raar, maar ik vind ze beide niet knap.

    • Yasemin says:

      Nee hoor, je bent niet raar ;p ze zijn ook niet echt knap, mijn mening dan, maar er zijn zat veel mensen die Ian Somerhalder en R’patz knap vinden hoor :)
      xoxo Yasemin

  2. Saliha says:

    Robert Pattinson ♥♥

  3. ZegIkNiet☺ says:

    Ian (L)

  4. bella says:

    Ian is so damn hot!

Geef een reactie

