Sales bij Hunkemöller, Asos en Accesorize

Haaai..!

Ik ging normaal gezien 3 blogberichten maken om aan te geven dat er Sales begonnen zijn bij Hunkemöller, Sales bij Asos Outlet en Sales bij Accesorize maar dat zou vermoeiend zijn om te lezen ;p

Mijn favorieten van de Asos sales:

Ook in roze en grijs – €20.00

***

Top, ook in blauw en rood (roze) – €12.50

***

Top, ook in wit – €12.50

***

Top – €15.00

***

Dress – €18.75

*—–*

Mijn favorieten van de Accesorize sales:

Jamaicaanse ketting – €12.45

***

Lotus ketting – €10.75

***

Set van 3 juweeltjes – €7.45

***

***

Zijn jullie al overtuigd? Of kopen jullie niet online? :)

Xoxo Yasemin

One Response to Sales bij Hunkemöller, Asos en Accesorize

  1. Kalypso says:

    Ik moet je zeggen. De laatste maand koop ik heel veel online. Ik heb echt 3 maanden lang over het web lopen surfen opzoek naar cosmetica, kleding of schoenen webshops. Wel nederlandse natuurlijk. Ik weet niet. Dat vind ik toch wel fijner denk ik. Nu bestel ik de laatste tijd overal her en der mijn make-up. GHAGHA alsof ik nog niet genoeg heb.
    ONLINE SHOPPEN is hot!

    Liefs, xxxx Kalypso.nl.tt

Geef een reactie

