“Trapped in the eyes of a stranger”

*even ter info: de titel is de titel van haar lookbook-outfit hieronder*
Kayla H. – 17 jaar – Birmingham // van Lookbook.nu

Okee, serieus, dit zie je buiten écht niet vaak :o Zeg maar bijna nooit -ik heb het dan over mijn eigen omgeving-.. Moest ik iééetsje minder strenge ouders gehad hebben had ik hoogstwaarschijnlijk een heeeel andere stijl dan de rest van de wereld ;p Ik weet niet of ik blij moet zijn of depri om het feit dat ik me vrij casual kleed.
Mja, dat is eigenlijk wel meer omdat ik genoeg modeblunders heb gehad in het verleden, haha! Oh gosh, die tijden waren eeeecht grappig -als ik er aan terugdenk tenminste. En elke dag dat ik dan zoiets vreemd aan had verwachtte ik minstens 1 opmerking maar ‘huh?’ die kwam nooit -.-‘ VREEMD. Ik ben trouwens op school niet echt geliefd, moesten jullie het willen weten. Maar ook niet echt gehaat.
Ik vind het gewoon zo dat iedereen mij moet respecteren zoals ik ben en zo is het ook wederzijds. Ik kan het met iedereen goed vinden (oké ja, dan hebben we het niet over die biatches) wat ik eigenlijk wel fijn vind, dat heb ik volgens mij van mijn pa geërfd,yeaay!

Wat een vreemd stukje tekst, ik zette effe mijn leven in 1 alinea samengevat en oorspronkelijk ging het over dat meisje van 17 van Lookbook. Mijn mening over haar look is:
– gezicht: leuk opgemaakt
– haar: de krulletjes passen goed bij haar speels gezicht
– kleding: vrij ruig gekleed voor een meisje met dàt gezicht en zo’n haar ;p maargoed, ze kan zich nog speels kleden, ze is nog jong, hè..

– extra: Ik had waarschijnlijk die schoenen *het zijn Allstars* ook bij deze outfit gedragen, maar als ik het totaalplaatje bekijk vind ik alles zo druk gecombineerd.. Niet drùk drùk, maar wel druk om een outfit mee te vullen.. Ze had misschien beter schoenen aangehad in de kleur van een detail van haar T-shirt *snapt iedereen me nog? ;p*

Niemand is perfect, maar ik vond haar speciaal genoeg om over te spreken. Nog meningen? Kunnen we discussiëren ;D

Xoxo Yasemin

3 Responses to “Trapped in the eyes of a stranger”

  1. Saliha says:

    haar short is lelijk

Geef een reactie

