Ik test: Nivea calm & care

Nivea: Calm & Care

Eerst en vooral: ik moést een nieuwe deodorant hebben. En daar dacht ik pas na een dag zweten aan. Okee, ik overdrijf. Ik stonk niet *haha luckily!* maar ik voelde me zooo onfris..

En juist omdat ik *beetje beïnvloed* voor ’t laatst een reclamespotje zag van Nivea Calm & Care deodorant dacht ik, Leuk! Testen!..

De beloftes van deze deo:

♦ Ondersteuning huidherstel na het scheren (Handig!)
♦ 24 uur effectief transpiratie-regulerende bescherming (24 uur? Are you crazy?)
♦ Zonder alcohol (voor diegene die er last van hebben!)
♦ Huidvriendelijkheid dermatologisch bewezen (jippee!)

Sommige zaken op verpakkingen moet je met een korreltje zout nemen; ze willen uiteindelijk hun product verkopen met kleurende woorden, maargoed. Yasemin will test!

Ik ga het gedurende een maand testen and we will see the results! :]
Dan zal ik het product punten geven, dat doe ik graag, haha ;p

Als ik nu al puntjes mag geven.. de zachte, frisse geur geef ik een 8.5/10, lekker fris, maar ik denk dat ik de geur snel beu zal worden.. :s

Is het daar bij jullie ook zo warm? Ik heb een zonnesteek geloof ik, of dat kan ook zijn omdat ik naar Leuven ging vandaag =p

Xoxo Yasemin

2 Responses to Ik test: Nivea calm & care

  1. Lara says:

    Oh leuk dat je die deo gaat testen (:
    Yep, hier in Maastricht is het ook zo warm!
    x

  2. Pingback: GETEST: Nivea Calm & Care « Fashionable zippers

Geef een reactie

