Shoplog juni

Ja, ik weet het, jullie zijn het niet gewend om een shoplog te zien ;p en jaaa ik koop weinig ;p Ik koop meestal alleen maar dingen die ik écht nodig heb, ik ben over het algemeen niet perfectionistisch hoor, maar ik ken mijn grenzen wel op vlak van shoppen ;D

Here we go!

Nivea Calm & Care – €2.99

Evian Brumisateur Facial Spray – (ongeveer €3.00)

Lavendel verstuiver van Trafic – ?

^Spuit ik op mijn bed voor het slapen gaan om goed te kunnen slapen :]

‘Restyled’ lantaarnlampje van Trafic (alles in totaal, kaars, lantaarn, witte versieringroosjes..) – ongeveer €10.00

^Isn’t it cuuute?

Catrice lakjes: base (310 I See Trough You) & blauwgroen (240 Sold Out For Ever) – €2.49 /lakje

H&M Lipgloss barbieroze ;p Pacific Passion in Tobago – €0.95

^Een goedkope, maar daarom niet slechte lipgloss. I’m addicted to it ;p

Hema armbandjes, set van 4 – €4.95

^Eindelijk! Zo’n armbandjes had ik al een tijdje nodig!

Hema oorbellen – €3.95

^Origineel, hè? Voor de verandering andere soort oorbellen gekocht ;p

***

Mijn ‘restyled’ lantaarntje weer :] Een beetje duidelijker..

Nog een fijne maandag!

Oh gosh, morgen ga ik mijn punten afhalen, ik twijfel eraan of ik daarna zal updaten of niet..

toeedels. *of ja zeg meteen vaarwel, ‘helloooo bad results‘*

Geef een reactie

