I was going to school and…

… ik kreeg mijn resultaten! Ik mag gewoon over naar de volgende klas en heb geen onvoldoendes! *Applaus*

En vandaag ben ik dan in de middag naar Eclipse gegaan om het te ‘vieren’ ;p

Oh gosh, en ze hebben hier bij ons een kermis op de Grote markt, ik ging met vriendin K. in derups‘? gisteren, en vandaag ook, omdat we nog eens wilden ;p

Voor diegene die de film nog niet hebben gezien zal ik niets verklappen maar ik vond deze Twilight saga film beter dan de vorige.. Er zit meer ‘pit’ zeg maar in Eclipse! :] Vind ik dan ;p

Zijn er onder jullie mensen die deze film al hebben gezien? Want ik Nederland was de première vroeger dan in België denk ik.. Bij ons was het vannacht, dus de nacht van 29 op 30 om 00:00 x)

Byee! ♥

Geef een reactie

