De tweede soldendag!

Eerst had ik in gedachte dat ik in de morgend ging, lekker fris, weinig volk, maar ik geraakte echter niet uit mijn bed..

Nu.. eenmaal opgestaan ging ik naar de bushalte (en zag ik de bus die ik wilde nemen langs mij gaan), waar ik wel vrij lang voor moest wachten eigenlijk.

En net 6 minuten voordat de bus zou komen moest ik dringend naar wc en had ik dorst, wilde ik mijn lippenbalsem nog snel halen dus stapte ik snel terug naar huis. Oké, klaar, terug naar de halte.

Helaas. Ik hoorde mijn bus in de verre verte voorbijrijden. Shit, hè.

Ik heb een halfuur of meer moeten wachten op de volgende. Echt heel leuk was dat. Maakte op zich niet uit, ik had toch met niemand afgesproken, ik moest gewoon nog wat kleren kopen voor op vakantie.

Ik ging schoolwaarts met de bus omdat ik nog een papiertje moest afgeven en daarna ging ik naar de Zara. (Leuke skinny geshopt.. een lichtgrijze!) En toen Kruidvat. Heb ik daar een concealer gekocht, weer, van Essence :] Ik had niet zoveel zin om daar meer aan uit te geven ;p En tja, hij deed toch zijn werking, dus het kon me niet zoveel schelen of hij er leuk uitzag of niet (trouwens, zien alle concealers niet ongeveer ’t zelfde uit?)

H&M stond ook op mijn lijstje, en tja, op een soldendag krijgen ALLE winkels een kans ;p Wel jammer dat ik er niet echt iets vond..

Bij de C&A maakte ik wel kans! :] Ik zag een superleeeeuke witte T-shirt met een zwarte, pailletten, strik erop =-)

Byee! ♥ Yasemin

Geef een reactie

