Lourdes heeft een blog!

De dochter van Madonna, Lourdes of ‘Lola’, is aan een website begonnen en samen met haar mama heeft ze ook een shop!

Ze is er nog maar net mee bezig en ik heb al het gevoel dat ik het ga blijven volgen :] Lola weet hoe ze de bezoekers moet aanpakken, haha. Op fashiongebied gaat haar website volgens mij wel opvallen in de media, vooral omdat ze 13 jaar is en tja MADONNA haar dochter you know :)

PS: Ik vertrek 2 juli ’s nachts op vakantie en dan kan ik niet bloggen tot 25 juli (waarschijnlijk 26 ook niet, moe enz ;p)

PPS: Zou ik mijn blogberichten voortaan in Engels schrijven of niet? Laat jullie mening horen! :)

Byee! ♥ Yasemin

2 Responses to Lourdes heeft een blog!

  1. Isa says:

    Superveel plezier op vakantie!
    Ik vind het fijn als blogberichten in het nederlands zijn, maar dat is mijn mening.

    XXX

  2. Pingback: Taylor Momsen als Material Girl « Fashionable zippers

Geef een reactie

