Who’s hotter? 3 Vincent Banic – Taylor Lautner

Taylor heeft vele harten gestolen toen hij in een Twilight zijn blote (getraind..) bovenlichaam liet zien :) Nu moet ik bekennen.. de mijne niet zo :$ Ik ben van in ’t begin al Team Edward ;p Hij verdient in mijn ogen Bella meer dan Jacob (wordt gespeeld door Taylor Lautner) ;p

Vincent Banic zullen jullie wel van ergens herkennen.. (of minstens van naam) Hij speelde (of speelt? Ik weet niet of de serie nog bezig is??) in het Huis Anubis :)
Een jaar of 3 geleden viel hij me in de serie al op omdat hij soms een Nederlands (uit Nederland) accent had, en soms een Vlaamse.. (Wat ik erg irritant vond)
Maaaaar.. raad eens waar ik deze foto zag! (Jaja, in de CG! van juli ;p) Ik herkende zijn naam wel en zijn ogen, maar meer niet =p Als model vind ik hem wel mooi, hij heeft op de bovenstaande foto een beetje een mysterieuze blik die ik wel leuk vind..

Ik geef hottie Taylor een 7.8/10 en Vincent een 8.5/10!

(Of ben ik een beetje te streng?)

Laat jullie mening weten over de hotties!

Xoxo Yasemin

5 Responses to Who’s hotter? 3 Vincent Banic – Taylor Lautner

  1. Kalypso says:

    Taylor Lautner <3 die ziet er veel knapper uit :P

  2. ronny says:

    IK BEN BLIJ DAT ANUBIS DE OUDE CAST.
    TERUG KEERT IN DE HERFSTVAKANTIE IN CINNEMA.
    EN OP TV DAT GAAT LEUK WORDEN ME FABIAN NIENKE.
    AMBER JEROEN APPIE HIEP HIEP OERA ANUBIS DE OUDE CAST.
    IS TERUG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  3. Nathalia Green says:

    TAYLOR LAURNER HE IS SSOOOOOOO HOOOOOOOTTT !!!!!!!!!!!!

  4. anouk says:

    ik ben zo super fan van taylor lautner en als ik een foto van hem zien in een blad of zo dan plak ik hem gelijk op mijn agenda!! hij is zo super lekker … AHUM en ik ben 12 XD en ben best verlegen !! had je niet gedacht he,?
    XD
    maar ik vind taaylor abseluut lekkerder en hotter .. <3 love you taylor!!

Geef een reactie

