Geshopt

Hé guys, long time no see you! : )

Ik heb mijn laatste aankoopjes op een rijtje gezet..

***

***

***

Hoezo heb je geld geshopt? (Ik wou deze foto er gewoon bijzetten ;p De centjes maken 1 euro)

***

‘SHOP TILL YOU DROP’

***

3 voor mijn nichtjes en de diamanten voor mezelf

***

Ik heb foto’s laten ontwikkelen! (Met de technologie die er elke dag op vooruit gaat is dit niet echt nodig, maar ik ben meer van de ouwe goeie tijd, ik zie liever oude foto’s in een leuke fotoalbum dan in een map met ‘goede herinneringen’, ik weet niet of jullie hier met me eens zijn =p) Het kost trouwens niet zoveel om ze te laten ontwikkelen.

***

Body HONEY soap no soap – Perlier (€4.49)

zwarte driekwart mouw – Zara

witte oversized cardigan – LCW (18,90 TL)

zelfgebreien pantoffeltjes – gekregen van buurvrouw op vakantie

T-shirt Shop till you drop – LCW (16,90 TL)

diademen – (€0,75)

See you soon! ♥ Yasemin

Geef een reactie

