si-nee-ma

Vandaag ben ik met mijn zus & broer naar the A-team gaan kijken in de cinema (=bioscoop) : ) zonder naar de trailer gekeken te hebben vantevoren. Ik vond het eigenlijk nog wel een leuke film, ik kende het thema A-team maar vaag van vroeger, omdat ik nog maar 7 was ofzo toen mijn broer er naar keek op VT4 ;p

de trailer voor diegene die de trailer wél willen zien:

Al vind ik dat de trailer te veel verklapt van de film, nu ik hem zie..

Ik wil trouwens Splice (horror, science-fiction) ook wel zien, haha, ziehier de trailer.

Na het vijf keer bekijken van de trailer heb ik eigenlijk al geen zin meer om de film te bekijken.. Het is wel meer dat ik in het begin naar een horror of thriller wil gaan zien maar het uiteindelijk niet doe omdat ik genoeg heartbeats heb opgelopen tijdens de trailer =p (okee, simpeler gezegd, ik werd echt bang)

De top 5 in de filmzalen Utopolis in België is:

1 * Inception (mijn broer vond hem goed)

2 * The Karate Kid (met Jackie Chen en zoon van Will Smith als hoofdrolspeler)

3 * Shrek Forever After (Ik ken niks van Shrek, heeft me op één of ander manier nooit geïnteresseerd ;p)

4 * Toy Story 3 (Haha! :3)

5 * The Twilight Saga: Eclipse (We all know this film, isn’t it?)

Hebben jullie een favoriet die nu in de zalen wordt gedraaid?

♥ Yasemin

Geef een reactie

