What a gossip!

De beroemde The Hills-actrice Heidi Montag(-Pratt) gaat scheiden van Spencer!

Heidi zou de scheiding hebben aangevraagd.. las ik net ergens, toen ik meer info wilde opzoeken las ik opeens iets anders.. 3 juni (mijn verjaardag :p) was er ook zo’n nieuwtje uitgekomen.

Ik ben even niet mee =p Hoeveel keer hebben ze al besloten om te scheiden? (o.o)

EDIT: Op de Hollywoodgossip-site hebben ze vandaag toevallig over de scheiding een artikeltje geschreven!

C’ya ! ♥ Yasemin

Geef een reactie

