Vraag & Antwoord 4: jullie antwoorden!

Letten jullie hard op wat jullie eten?

Niet vet, niet te gesuikerd, niet te zout, geen suiker in thee etc etc

Laat me het weten! :)

Ik zelf let er niet heel hard op, maar ik drink geen (of 1x/jaar) frisdranken als cola. Ook let ik er op dat ik niet teveel suiker in mijn thee doe. :)

Morgen ga ik trouwens laat updaten, omdat ik naar WALIBI gaaaa :-) Oftewel héél vroeg, want er is ’s avonds een serie die ik absoluut niet wil missen, haha!

;;YESS I DID! DIT WAS MIJN 100STE BERICHT;;

♥♥

2 Responses to Vraag & Antwoord 4: jullie antwoorden!

  1. Kalypso says:

    Hee, heel erg bedankd voor je leuke/lieve reactie. Om even te reageren op jouw artikel. Veel plezier morgen in Walibi. Is echt leuk. Ik let zelf soms wel eens op, op wat ik eet. Alleen als ik bijvoorbeeld in een dipje zit. Hahahaha. Heel erg mooi dat je van je zelf al een beetje pijpenkrullen hebt. Ik zelf heb helaas stijl haar. Vet balen af en toe. Ik sta dan een uur voor de spiegel om het gekrult te krijgen en wat denk je, na 3 uur is het eruit gezakt. Ik heb ook vrij dun haar. Hahaha, maar je föhnt het dus wel af en toe stijl las ik zo. Misschien is het een idee om gewoon te stijlen met ultra stong stijl créme. Gewoon even bij de kruidvat kijken. Ik bewerk met videos met Windows moviemaker en Pinnacle studio 14. (die laatste is zoo fijn en mooi) je kunt er echt alles mee. :-)
    Ik ga zeker vaker op je blog kijken. Er staat leuke dingen op. (Hihi had zo her en der voordat ik deze poste even rondgekeken.)

    Liefs, xxx kalypso.nl.tt

    • Yasemin says:

      Ultra strong stijl crème.. Klinkt leuk :) Alleen.. ik vind mijn haar wel leuk zoals het is hoor, alleen die pààr ongewilde krulletjes als ik bij het föhnen nog wat plukjes vochtig heb gelaten (perongeluk) ;p Al ga ik wel opzoeken naar dat product, ik heb wel vriendinnen die zo’n product nodig hadden :) Wat leuk trouwens dat ik zo’n complimenten krijg over mijn website van je! ’t Is vooral zo leuk om zulke complimenten te krijgen van een webmiss van een leuke beautyweblog :3
      Ik had je site al meteen bij mijn favorieten gezet, dus ja mij moet je ’t niet vragen =p
      Xoxo Yasemin

Geef een reactie

