Shoe like I do

Meestal zijn het de voeten die al het gewicht moeten verdragen (nee niet alleen joùw gewicht, maar ook je shoppingbag, shopzakjes) en als ik meestal zeg bedoel ik eigenlijk àltijd :p

Daarom moet je de juiste schoenen kopen. NEE DIT IS GEEN ANTI-PUMPS-artikel, haha :D Maar ik had gehoord (vertrouwelijke bron hoor, ik typ hier niet zomaar iets) dat een schoen een kléin hakje mocht hebben, maar geen killer heels natuurlijk.

En ten tweede mag het ook geen naaldhak zijn, het biedt te weinig steun.

Als je een dagje toch pumps aandoet (als raad ik geen volledige dag aan, maar 5 uur ofz.) maar toch geen verkeerde ontwikkeling wil aan je voet, moet je als je thuis bent zachte pantoffels dragen aan je voeten. Want ze zijn het waard.

£22.00 – DorothyPerkins.com

Zijn het geen schatjes? Het zijn net de schoentjes van Alice’je in wonderland : )

Ik ha ha haaat het. Ik kan niet (heb nog niet uitgebreid geprobeerd) op hakken lopen en ik koop ze niet omdat ik bang ben om te blunderen net zoals de eerste keer dat het bleef steken in de winkelstraat en dat ik met mijn blote voet op de grond stond voor even.

Wie kan me geruststellen? Hebben jullie tips om mee te beginnen? En serieus, ik heb niets aan de tips  ‘Draag de pumps thuis en leer er zo mee lopen’ want wij hebben tapijten thuis, dan is het ook niet echt zoals buiten, hè.. En welke schoenen raden jullie me aan om mee te beginnen? Ik hoop dat jullie goeie tips hebben!

OHJA – WALIBI WAS GEWELDIG! :3

♥♥

3 Responses to Shoe like I do

  1. Gossiptimes says:

    die zijn zeker leuk!

  2. Kiim x says:

    Die ballerina’s van Dorothy Perkins zijn echt liefde (l).
    En idd, walibi was geweldig! (:

Geef een reactie

