How-to: Everyday hairstyle

Misschien lijkt het wel alsof ik op veel Aziatische meisjes ben geabonneerd op youtube, maar het zijn er maar 2 hoor :p
Ik vind dat ze zich erg mooi opmaken : )

Suzi vertelt over een kapsel die heel gemakkelijk te maken is, maar eentje waar niet iedereen aan denkt. Zelf doe ik het ook soms en het kan heel casual staan maar ook chique!

Het proberen waard, vind ik! (Kan natuurlijk niet bij iedereen staan, maar probeer het toch maar)

♥♥

2 Responses to How-to: Everyday hairstyle

  1. Kiim x says:

    Is dat niet StyleSuzi ofzoiets?
    Ze heeft wel heel mooi haar =d

  2. Kalypso says:

    Heel erg leuk kapsel. Dara wa sik zelf nog 1, 2, 3 niet opgekomen. Ik ga hem zeker een keer proberen. Volgens mij staat mij dat wel. Thanks voor de How to filmpje.

    xxxx

Geef een reactie

