Aura Dione – Song for Sophie

Vinden jullie ook niet dat Aura op Miley Cyrus lijkt? Ik vind ze allebei eigenlijk niet mooi, maar Aura’s stem is wel speciaal. Aura is redelijk nieuw in de muziekwereld.
(En ja als je het mij vraagt..) Ik heb nog nooit van haar en/of haar nummers gehoord.

‘Song for Sophie’ vind ik wel een aangenaam, origineel lied :)

Haar lied ‘I Will Love You Monday’ is wel bekend bij de meeste onder jullie, het is niet mijn muziekstijl, als je het echt wil weten :p.

♥♥

One Response to Aura Dione – Song for Sophie

  1. Kalypso says:

    Song for sophie vind ik een heel mooi liedtje. Dat liedtje was al en tijdje bekend bij mij. Ik vind ook inderdaad dat de stem van Miley en Aura op elkaar lijken. Maar niet alle liedtje vind ik mooi van Aura.

    xxxx

Geef een reactie

