La bello rebello -van mooi naar rebel

Ik weet niet of dat de titel bestaat in een of andere taal, het is verzonnen.

Ons ‘lief‘ rebels meisje Taylor Momsen trekt zich er niks van aan dat ze wordt achtervolgd door negatieve media.
De Pretty Wreckless-zangeres heeft een nummer geschreven (Going Down) over een “f***ing priest” zoals ze zegt in haar interview, en dit terwijl ze katholiek is opgevoed.
Persoonlijk lijkt het mij dat er niets van haar katholieke respect is overgebleven (ik ben zelf niet katholiek hoor), maar dat is natuurlijk mijn gedacht.
In haar interview zegt ze veel meer ‘pikante woorden’, maar ik beschrijf de details hier liever niet op mijn keurige website.. If you know what I mean :)

De songtekst kunnen jullie meevolgen in de video:

♥♥

Geef een reactie

