Lily (web)shop ♥

Ik herinner me niet of ik jullie heb verteld over Lily, maar dat is niet erg, dan doe ik het nu uitdrukkelijker :D

Lily is een superschattig, klein maar fijn boetiekje in mijn gezellig stadje Mechelen. Er komen kleren, kettingen en other stuff uit verschillende landen uit de hele wereld (+voor een fijn prijsje, als je denkt dat het van zo’n luxe landen komt, haha).

Ikzelf had het ontdekt in de krant van onze streek en ik lees niet zo graag de krant maar het advertentieartikeltje viel me op doordat er zoveel pastelkleurtjes waren (and I like!).

En niet omdat ik denk dat jullie allemaal in Mechelen wonen, maar omdat er een webshop is, vind ik zeker dat jullie een kijkje moeten nemen :)

En -HAHAAA GOSSIP -, de ‘bazin’ Kelli (wat een titel voor zo’n lief winkelvrouwtje :p) is net getrouwd. -btw, wat was ze zo schattig op de trouw!, check Lily’s facebook, kan je rechtsboven de website vinden- :)

Hier een paar leuke kliks van de nieuwe collectie (;French Connection)

***

***

***

♥♥

5 Responses to Lily (web)shop ♥

  1. Kiim x says:

    Heb de winkel nog nooit gezien, ik moet dan toch eens een kijkje nemen (:

    • Yasemin says:

      In de O.-L.Vrouwestraat :)
      Ergens aan de hoek ;p
      Volgens mij had ik het je wel al eens verteld hoor, toen we de stad rond moesten lopen omdat de bussen niet passeerden langs de IJzerleen, hahaha.. :’)
      Xoxo Yasemin

  2. leuk,

    was 3 jaar geleden voor het laatst in Mechelen dus een webshop is wel handig:P

  3. Gossiptimes says:

    leuk!

  4. The dress with the bows in the back is very lovely^^

Geef een reactie

