GETEST: Nivea Calm & Care

€2.99

EDIT 11/09: GOSH WAT EEN SLECHT ARTIKEL, IK HERMAAK HEM WEL ZO SNEL MOGELIJK

Ik had al eerder een artikel gemaakt over de deo en nu de uitslag, haha :]

Ik ga niet meer indelingen maken over mijn mening, ik weet niet of jullie het beter vinden?

In ieder geval: de deo ruikt naar de subtiele Niveageur en is erg fris : )

Ik vond het in het begin wel een beetje wennen: ik heb die Niveageur niet echt graag, al valt de geur van deze deoderant mee hoor.. ;p
POEH terwijl ik dit zit te typen krijg ik het heet trouwens, ik ga dus gauw afsluiten, haha.

Zoals er op de flacon staat is het geschikt voor na het gescheren van je oksels en ik merkte het inderdaad: het pikte niet! (Ja, ik heb het al vaak ervaren dat ik perongeluk nog deoderant gebruikte nadat ik het had geschoren, haha.)

Ik ben erg tevreden over deze deo! Ik kocht hem weliswaar omdat ik geen andere deo meer had thuis, maar ik raad hem dus echt wel aan voor diegene die last hebben van licht brandende pijn. :)

Ohja voor de geïnteresseerden: Er zit 0% alcohol in, ondersteunt huidherstel na het scheren, bevat Pro-Vitamine B5, Hamamelis én is op huidvriendelijkheid dermatologisch getest.

♥♥

4 Responses to GETEST: Nivea Calm & Care

  1. Isa says:

    Ik vroeg me af he, want de deo belooft 24 uur droog zijn, maar is dat ook echt zo. Misschien is het ookhandig wanneer je een review schrijft om op te schrijven want hij belooft en wat hij daarvan waarmaakt. (is maar een tip hoor;))

    XXX

    • Yasemin says:

      Dat is een goed idee, maar iedereen doet het al zo en ik heb het liever ietsje anders.. Natuurlijk kunnen jullie wel vragen stellen over de deo bij de comments :))
      Maar ’t is inderdaad handiger om de beloftes en de facts erbij te zetten, dankje! :)
      xoxo Yasemin

  2. Yasemin says:

    Ohja btw, om terug te komen op wat je vroeg: 24 uur nadien is er nog wel een licht geurtje, ze liegen niet, maar ik zou dan toch maar de deo nog is opbrengen.

  3. Gossiptimes says:

    ik heb altijd van fa en vogue, vind die wel fijn ;p

Geef een reactie

