Niet alle rode rozen blijven rood.

Ik haat lady gaga echt zo hard, maar de zin “Let’s have some fun this beat is sick” bleef vandaag een beetje door mijn hoofd gaan >.<
Vandaag was dag 1 van mijn volleybalkamp, en ik ben dooodmoe.

(nog 2 daagjes.. pff)

Mijn beste vriendin E. is ook helemaal kapot van het sporten van 9.00u-16.00u :p Het kan best zijn dat ik de volgende dagen niet blog.

Ik ben down. Niet van mijn vriendin weer te zien hoor (ze zit sinds middelbaar op een andere school en ik mis haar wel :p) maar vanaf het moment dat ik thuis kwam, stond het huis op stelten. En dat haat ik. Maar Lady gaga ook.

♥♥

Geef een reactie

