woop woop i have my new bed ♥

Ik heb de foto niet gemaakt, dus is deze foute keuze wat betreft dekbedovertrek ook niet van mij :p

Het nachtkastje die ernaast afgebeeld staat heb ik er niet bijgekocht, daar had ik geen behoefte aan :)

Ik ging eigenlijk eerst voor de zwarte versie naar de winkel, maar mijn zus zei dat de witte beter paste bij mijn interieur (ik geef haar niet helemaal ongelijk hoor) maar ik vind maar geen mooi dekbedovertrek die erbij past, ofwel is het te modern ofwel te ouwbollig, ik kan er niet aan uit :(

Daarom heb ik dus geen foto getrokken van mijn bed, haha, want ik gebruik nog mijn oude dekbedovertrek :p

Vanwaar koop jij je dekbedset voornamelijk? :)

Ikea? Hema? Laat me iets weten :)

♥♥

One Response to woop woop i have my new bed ♥

  1. Sunshine says:

    Ik vind sommige dekbedovertrekken van Ikea mooi. Bij 3suisses heb je ook veel leuke prints en een groot aanbod.

Geef een reactie

