shopa shop

Laatste aankoopjes! I LOVE them ;)

***

(I know, slecht gegumd, maar ik vond het wel grappig :p)

***

***

Kan iemand mij vertellen hoe je dit in godsnaam combineert? Het lukt me op een of ander manier niet!

***

Deze kousen doen me denken aan snoep in een tube :p verkopen ze in de Kruidvat, weet niet welk merk, maar de kleuren komen wel overeen :p

***

Ik had besloten om ipv een nieuw fotoalbum aan te schaffen, gewoon een notitieboek te kopen van de Hema en daarin mijn foto’s in te plakken van 0 tot nu :) Gelukkig heb ik er niet zoveel, ik hoop dit over te dragen aan mijn (klein)dochter, hahaha :’)

***

***

Watch – Newyorker (€12.95)

Skinny jeans  – Zara (€15.00)

Cropped military cardigan – Newyorker (€12.95)

Cropped white cardigan – Bershka (€8.00)

Cute socks – (€2.49)

Big notebook – Hema (€)

‘Les croissants’; Mmmmm, I adore!

♥♥

One Response to shopa shop

  1. Gossiptimes says:

    leuke jeans en horloge!

Geef een reactie

