GETEST: Nivea Calm & Care deodorant


€2.99 (klik voor vergroting)

Ik had er al eens een artikeltje over geschreven, maar toen ik het daarnet weer terugzag, herkende ik mijn schrijftype er niet in en vond ik het niet zo’n nuttig artikel voor de bezoekers.

Dus Yasemin herschrijft :)

Alhoewel ik deze deodorant gewoon kocht omdat ik écht een deo nodig had, wilde ik er wel een review over schrijven.
Daar had ik het in juli al over.
De Calm & Care zou het huidherstel na het scheren ondersteunen. Dat las ik in de winkel toen ik het kocht en dat klonk natuurlijk goed in de oren :)

¨

Het belooft:
Een anti-transpirante deodorant die de huidherstel ondersteunt na het scheren met Pro-Vitamine B5, Hamamelis, 0% alcohol.
Een milde verzorging van 24h.
Transpiratie-regulerende bescherming.

+ dermatologisch getest op huidvriendelijkheid

Verpakking:
Op z’n typische Niveaans :) Klassiek wit als heersende kleur.
Niet zo speciaal..

Geur:
Een ‘rustige’ geur. Het heeft niet echt een geur dat je kan benoemen, het is niet zoiets als “mango” of “zoet”, maar dat weten jullie wel als ik het over Nivea heb natuurlijk.
Je ruikt het wel een tijdje als je het sprayt, wat ik wel fijn vind, dat betekent voor mij dat de zweetgeur dus ook lang wegblijft. :)

Gebruik:
You all know it: 15 cm van de oksel houden bij het sprayen.
“Niet gebruiken op wondjes of een geïrriteerde huid. Laat het product volledig intrekken”

Tevreden?:
Nivea producten bevallen me over het algemeen niet, maar dit is nog wel te doen vind ik. De geur blijft lang (langer dan 12 uur naar schatting.. om je een idee te geven.) ik heb niet gechronometreerd maar lang is het in ieder geval wel.
Minpuntje was dat ik de geur wel beu was na 2 maanden. Maar ik weet niet of dat (ab)normaal is? Ik heb nog nooit een deodorant zo vaak gebruikt in een lange periode.
Ja, ik ben tevreden, ondanks het minpuntje.

Cijfer:
8/10

3 Responses to GETEST: Nivea Calm & Care deodorant

  1. Gossiptimes says:

    lijkt me wel fijn! ik heb vogue

  2. wolke says:

    Echt leukee blog!

Geef een reactie

