Kenzaa Webshop! ♥

Ik heb een Nederlandse webshop ontdekt op het wereldwijde web die ook naar België zendt! (En niet eens zo duur!)

Ik heb het over Kenzaa.nl ! Superschattige goedjes, die worden gedragen door Aziatische meisjes als modellen, dat vindt ik wel een minpuntje, want zulk kleding past meestal véél beter bij Aziatische meiden, maar daar niet van; wat een leuke kleedjes en truitjes!

Hier mijn favorieten:

Cardigan ENYA Cherry - €17.50

Blazer CHI Grijs - €19.95

Vest DEWI Grijs - €16.50

Vest CHERRY Gestreept - €17.50

Vest CARTOON Grijs - €16.50

Jas PILOT Kaki - €37.50

It is beautiful, isn’t it? :)

 

2 Responses to Kenzaa Webshop! ♥

  1. Melanie Bellengé says:

    Danku voor de tip! Leuke kledij!! X

  2. Sunshine says:

    schattig, maar zou ni passen bij mij :)

Geef een reactie

