Maak jezelf blij met APPLEPIEPUSSY!

Je zit thuis, kijkt door het raam en je raadde het al, maar toen je zag dat het
regende, had je al helemaal een dipje.
IK HEB EEN REDMIDDEL GEVONDEN, DAMES!

Je surft naar Applepiewebshop.com en ja hoor, je wordt al helemaal happy
als je de beginpagina voor je hebt.. :D “If we don’t have it, you don’t want it” :)

De prijzen variëren van item tot item, het een kost wel wat meer dan het
ander, maar als je jezelf maaaanden hebt ingehouden om te wachten totdat
je “dat éne” vond, is het het wel waard, hè?

En nog beter nieuws: als je in NEDERLAND woont en je bestelt wat van
boven de €9, zijn er geen verzendkosten, wooh!

Ik heb mijn favorieten al en een paar spulletjes heb ik aangeduid om mijn
vriendinnetjes te verassen op hun verjaardagen.. :-)

Lucky Piggy - Thank you - € 7.50

Pirate love pearls - €21.95

Sprinkeled donut - chocolate - €9.95

Respect! Mariko weet helemaal hoe ze hippe dames blij kan maken :D

Je kan haar volgen via twitter, blogspot, flickr (jaa, foto’s!), facebook en hyves.

Ik zou zeggen; click’n order!

Xoxo ♥

One Response to Maak jezelf blij met APPLEPIEPUSSY!

  1. sunshine says:

    die dingen zijn echt om op te smullen ;) kei-schattig

Geef een reactie

